Let op, u kunt een factuur aanmaken tot de 15e dag van de maand na uw aankoop. Dit is een wettelijke termijn.
U bent een particulier en heeft de Carrefour België mobiele app:
Heel eenvoudig. Ga naar het tabblad "...Meer" en kies de optie "Mijn tickets". Selecteer het betreffende ticket en druk op "Factuur aanvragen".
De factuur wordt binnen 48 uur per e-mail verzonden.
U bent een particulier met een Bonuskaart zonder de mobiele app:
Download de mobiele app en log in. Uw aankopen met de Bonuskaart zijn direct zichtbaar.
U bent een particulier zonder Bonuskaart of u wilt een zakelijk account (met of zonder btw)
Je dient eerst een account aan te maken op My Invoice.
Eenmaal de account gecreëerd is en u je hebt je e-mailadres bevestigd, kan je de ticketreferentie ingeven. Je kan steeds je eigen referentie meegeven of voor een ander facturatieadres opteren Opgepast, we raden je aan je andere facturatieadressen al meteen te definiëren bij aanmaak van het account. Dit zal het aanmaakproces van je factuur later vergemakkelijken.
Je kan een factuur opmaken op basis van een kasticket of op basis van een drive bestelnummer en ophaal/leverdatum.
Na ingave van de zes verplichte velden, wordt de factuur meteen aangemaakt en getoond. Je kan deze meteen afdrukken. Nadien vindt er een digitale handtekening plaats waardoor het document geofficialiseerd wordt. Dit laatste document wordt je sowieso via mail, na aanmaak ervan, opgestuurd naar het emailadres dat je gedefinieerd hebt als je gebruikersnaam.
De aangemaakte factuur is consulteerbaar zijn over een periode van 24 maanden in het overzicht van gecreëerde facturen en kredietnota’s.