Om je bestelling in een andere winkel af te halen, moet je eerst je huidige bestelling annuleren. Daarna maak je een nieuwe bestelling aan in de juiste winkel.
Kort nadat je je bestelling hebt geplaatst, kan je ze nog annuleren op voorwaarde dat ze nog niet is verwerkt in de winkel:
1. Meld je aan op je Carrefour drive account en klik bovenaan rechts op "Mijn account".
2. Klik op "Mijn bestellingen" om het overzicht van je bestellingen te bekijken.
3. Als je bestelling nog niet is verwerkt, kan je klikken op "Annuleer" om je bestelling te annuleren.
Als je je bestelling niet kan annuleren via de website, neem dan gratis contact op met onze Klantendienst via e-mail of telefonisch op 0800 9 10 11.
Om een nieuwe bestelling te plaatsen in de juiste winkel:
1. Om een andere winkel te kiezen, klik je op het potlood naast de reeds geselecteerde winkel en kies je de juiste winkel.
2. Keer terug naar je bestellingen en selecteer de bestelling die je zonet hebt geannuleerd.
3. Klik op "Voeg alles toe aan mijn winkelmandje" en bevestig je nieuwe bestelling.