Valt het defect buiten de garantievoorwaarden en garantietermijn, dan bieden wij je de volgende 3 opties aan:
1. Je gaat akkoord met de vastgestelde prijsopgave voor reparatie. Nadat je hebt betaald, ontvang je het artikel gerepareerd terug.
2. Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en kiest ervoor om het artikel ongerepareerd terug te ontvangen. In dat geval worden er altijd onderzoeks –en transportkosten in rekening gebracht.
3. Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en je wilt het artikel ook niet terug.
1. Je gaat akkoord met de vastgestelde prijsopgave voor reparatie. Nadat je hebt betaald, ontvang je het artikel gerepareerd terug.
2. Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en kiest ervoor om het artikel ongerepareerd terug te ontvangen. In dat geval worden er altijd onderzoeks –en transportkosten in rekening gebracht.
3. Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en je wilt het artikel ook niet terug.