Wanneer je je connecteert op je Carrefour account op een nieuw toestel, zal Carrefour je een e-mail sturen. Zo ben je verwittigd in het geval iemand anders zich toegang verschaft tot je account.
Hier vind je enkele tips om je wachtwoord beter te beschermen.
Heb je deze e-mail gekregen en denk je dat het om iemand anders ging? Controleer onderstaande zaken, alvorens ongerust te worden:
- Is het de eerste keer dat je de Carrefour App gebruikt? Bij je eerste aanmelding op de app, stuurt Carrefour je deze mail.
- Ben je van toestel veranderd? Wanneer je je voor de eerste keer aanmeldt op je telefoon, tablet of laptop, sturen we je deze mail
- Ben je ingelogd op je Carrefour account op kantoor of bij een vriend? Soms kan het even duren tussen je aanmelding en het moment dat je deze e-mail ontdekt. Probeer je te herinneren wanneer je je de laatste keer hebt aangemeld om een bonuscheque af te drukken, deel te nemen aan een wedstrijd, enz… Het tijdstip van aanmelding staat in de mail vermeld.
- Heb je je wachtwoord gedeeld met iemand anders (ander gezinslid bijvoorbeeld)? Is het mogelijk dat die persoon zich met je account aangemeld heeft? Opgelet, we raden aan om je wachtwoord geheim te houden en niet te delen. Als je toch je wachtwoord gedeeld hebt, raden we aan om je wachtwoord te veranderen en goed te bewaren.
Indien geen van bovenstaande opties verklaart waarom je deze mail gekregen hebt? Wijzig onmiddellijk je wachtwoord en log in op je Carrefour account. Kijk na of er iets veranderd is.
Een probleem? Neem contact op met onze klantendienst. We stellen alles in het werk om je te helpen.