Factuur/My invoice
- Wat is het zegelnummer?
- Hoe kan ik een factuur verkrijgen?
- Welke winkels nemen deel?
- Kan ik nog een factuur krijgen als ik My Invoice Card vergeten ben?
- Ik ben mijn My Invoice Card verloren. Wat moet ik doen?
- Mijn account is in de winkel aangemaakt en ik kan me niet registreren. Wat moet ik doen?
- Ik ben een particulier, kan ik ook een factuur aanvragen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
- Kan ik kredietnota's ook online consulteren?
- Waar kan ik een My Invoice Card verkrijgen?
- Heb ik een My Invoice Card nodig?
- Hoe gaat de My Invoice Card in zijn werk?
- Ik heb een digitale My Invoice card, hoe gebruik ik die?
- Kan ik een kopie van mijn facturen online aanvragen?
- Hoelang kan ik mijn facturen online raadplegen?
- Hoe kan ik mijn professionele aankopen gescheiden houden van mijn privé-aankopen?
- Kan ik facturen opgemaakt in de winkel ook via deze applicatie consulteren?
- Dien ik voor mijn aankopen steeds een factuur aan te vragen in de winkel waar ik mijn aankopen gedaan heb?
- Kan ik uitschrijven op deze service?
- Ik heb een Europees maar geen Belgisch BTW-nummer. Kan ik een account aanmaken?
- Ik ben een particulier en woonachtig buiten de EU. Kan ik gebruik maken van My invoice?
- Er is een account aangemaakt in een winkel. Kan ik ook rechtstreeks toegang verkrijgen tot de applicatie?
- Ik wens een factuur op te maken op een ander facturatieadres. Kan dit?
- Ik heb een factuur aangemaakt op een verkeerd facturatieadres, kan ik deze factuur annuleren?
- Ik laat steeds mijn facturen opmaken in de winkel, kan ik mijn factuur per mail ontvangen?
- Kan ik een factuur laten opmaken voor een gedeelte van mijn aankopen?
- Ik wens een factuur te laten opmaken voor verschillende kassatickets. Kan ik een globale factuur maken?
- Kan ik een factuur opmaken via My Invoice voor aankopen die ik niet onmiddellijk betaald heb?
- Kan ik mijn BTW-nummer aanpassen?
- Mijn gebruikerstype is veranderd. Wie kan mijn status aanpassen zonder dat ik mijn historiek verlies?